Stop crying :'(

Assalamualaikum :)
Good morning guys , sori post malam-2 .
Hmm i wanna post about my good friend .
She is nice girl . Now my friendship was broken -.-
I do not know how was happen ?
Tapi dia ada britahu yang ada seorang kawan dah musnah kan friendship kita !
Fareesha tak tahu sape kawan itu ?
Aku dh mintak maaf kat dia tapi aku tak tahu dia boleh
maafkan aku secara ikhlas atau tak .
Dia cakap keputusan dia dah muktamad , dia tetap akan tinggalkan kiteorang !
Sabryna i want you to read this ,
Apa apapun yang berlaku mesti ada hikmah nya .
Aku tahu kau mesti sayang kan kitaorang lagi .
Aku tknak kau pergi , aku tk bole lepaskan kau .
Aku nak dengar kau menganjing kita semua ,
aku nak dengar kau ketawa .
Aku rindu dengan senyuman kau , marah kau pada aku .
Hmm aku rindu kenangan kita keluar jalan jalan , kau tido umah aku .
Tapi tuh semua dah tkde dalam hidup aku .
Semua dah senyap , kau kata tahun depan kau akan pindah sekolah .
Betol kea ? aku tknk kau pindah sabryna !
Kalau Tuhan dapat buka pintu hati kau untuk kembali
dekat kita semua , aku lah orang yang pertama peluk kau kuat kuat :)
Last message aku dgn kau smalam 16 November .
Kau kata , kau suro aku lupakan kau ? aku tak boleh .
Dah 2 tahun kita kawan , Ya Allah tabahkan lah hati aku dgn dia Ya Allah .
Aku tak boleh buat ape , itu kepautusan kau .
Aku redha jelah dengan ketentuan Allah .
Kau jaga diri baik-2 ye Sabryna , ingat aku ye .
Aku sayang kau kawan , maafkan dosa aku dekat kau .
Kalau aku ada terbenci kau maafkan lah aku
Aku mintak maaf kalau aku ada buat kau menangis .
.

We all miss you Siti Nur Sabrina :*