No more chance :/

Aku ini siapa bg kau ?
Penting ke aku dlm hidup kau ?
Kau syg aku ke ? kau boleh buktikan yg kau syg aku ?
Ya Allah berilah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan mcm ni Ya Allah
aku penat sgt nk baikkan kita pnye relay ini .
tolong lah bgitahu aku , sesuai ke aku untuk kau ?
hari-2 kita ada prob awak , everyday awk tau ?
awk tau ke dh brape lama kita couple ?
awakk , kalau awk nk tahu saya syg sgt dkt awk .
saya tak tahu spe yg jd org ketiga ni wakk .
saya nk sgt awk jd org yg terakhir dlm hdup sya
awk ada luahkan perasaan sme mcm saya luahkan perasaan dkt awk ?
awk tau apa salah awk kt saya ? ada awk fikir knape sye syg sgt dkt awk ?
ada ?
hmmm kwn aku tk suka aku ada masalah , dia slalu ckp knapa bila kita gaduh !
dia ada ckp dgn kau suro jaga aku baik-2 ! right?
awak , kalau awk syg dkt sya jaga hati sya ni baik-2 wak .
and one more if u hate me just say to me .
soalan aku snang je untuk kau
kau nk dgn aku ke dgn org lain ?
nasib je aku ni jenis prempuan tk suka kongkong laki !
aku dh buktikan yg aku syg kau . aku setia dgn kau .
muka kau slalu ada dlm fikiran aku .
kalau dh tkdir smpi sini aku nk kau jaga diri baik-2 .
aku ngaku mmg aku tk boleh jd gf yg baik untk kau .
hati aku ni tk penah beganjak dkt org lain semenjak kita couple .
I do love you Mohd Amirul Hafiz Bin Tarmizi .

Hmmm , hati ini seperti kertas yang telah koyak kecik-2.
kita sama manusia ada tgn ada mata ada telinga hati kann ?
semua ada perasaan kann?
FYI perasaan antara laki dgn prempuan lain sgt .

lelaki tk fhm perempuan ini mcm mne . perempuan dia sgt memerlukan teman hidup yg setia .
dia juga memerlukan ksih syg drpd boyfriend dia .
air mata prempuan sgt berharga ,
air mata prempuan juga cpt keluar bila-2 masa bila hati dia rse skit !
tapii awk jgn berharap sgt 100% dkt laki itu k ?
so , sayanglah perempuan yg awk ada skrg bagaimana awk syang mama awk :)

Assalamualaikum
apa yg sye taip ikhlas dri Fareesha Rahim ;)