Hmmmmmm

Saya terasa rindu dekat awak sangat sangat. Dah lama kita tak bermaja manja kan awak? Awak dah lupa dekat saya ke? :(
Semenjak kita GB awak dh tak mcm dulu lagi. Dulu awak selalu caring psl saya.
Sebelum tidur kita otp smpi lewat malam kan awk? Text smpi tertido hehehe :D
Bila ayah awk masuk hospital dulu, saya temankan awk. Kita otp otp smpi kredit tk cukup kann?
Saya ingat lgi time tu , hmmm :'(
Tapi tu semua kenangan buat saya.
Saya tau awk dh tak sayangkan saya.K tkpelah if you want this way , just go.
Hmmmmmmm
# Ya Allah tabahkan lah hati hambaMu ini supaya dapat menghadapi dugaan yang Kau berikan padaku. Amin :')
I LOVE YOU MERUL APIZ !

Okayyyyy selain cinta kita kene belajar betul2 kann?
Nak capai impian kita. Ok for olls doakan fareesha eh, doakan fareesha jdi bdak yg pndai.
Exam lulus k. byeeeee